INSTAGRAM

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Písek na Vyšehradě neuspěl, v poháru jdeme už do 3. kola!

„A“-muži Fotbalisté Vyšehradu si zopakují po čtyřech letech účast ve 3. kole domácí pohárové soutěže. Ve středečním zápase porazili doma 2:0 Písek a v boji o postup do osmifinále znovu na svém hřišti přivítají lepšího ze souboje Horní Měcholupy – Teplice! Toto utkání se bude hrát až ve středu 5. září.

Oproti diviznímu zápasu v Lovosicích došlo ke čtyřem změnám v základní sestavě, ty ale udělal i Písek, jemuž nevyšly poslední dva zápasy v ČFL. Vývoj utkání předznamenala první vážnější akce hostí ze 7. minuty, kdy útočník Šimonovský v gólové šanci trefil jen dobře postaveného gólmana Prokeše. Ke slovu se vzápětí dostali i hráči Vyšehradu, Kohout z úhlu těsně minul a Houdek zblízka trefil jen clonícího protihráče.

Ve 13. min. přišla krásná akce po levé straně, od Kubíka se dostal míč k Balcárkovi, ten ho posunul dopředu, kde Babašta využil své rychlosti a na konci své akce se štěstím prostřelil brankáře Krcha: 1:0! Možná dostal Krch důvěru od trenéra hostí Kostky proto, že naše hřiště dobře zná, odchytal tady totiž řadu zápasů zimního turnaje Vyšehrad Cup za tým Kunic. Tentokrát však po celých 90 minut hlasitě plísnil nepřízeň fotbalového osudu.

O sedm minut později však měl naopak štěstí, kdy po rohu Noska lízla Kavkova hlavička břevno jeho brány. Naopak sedm minut před poločasem kapitán Slavoje Hendrych vyhlavičkoval možná gólovou střelu Malého z trestného kopu.

Po změně stran hosté přidali, koncovka jim ale nevycházela. Janů trefil břevno Prokešovy brány a Krejčí dorážkou trefil spoluhráče, který tak nechtěně zabránil vyrovnávací brance! V polovině druhé půle po rohu hlavičkoval Pivoňka a vyznamenal se Prokeš, který vzápětí vyrazil trestný kop Mašáta mířicí k tyči. A to ještě robinzonádou odvracel na roh malou domů hlavičkujícího Kubíka. Rozchytaný Prokeš pak zlikvidoval i další ošemetný přímý kop Šťastného, při pokusu Šlehofera se ale jen díval, jak balon trefil brankovou konstrukci. Střelu Malého odvracel z brány Budějský a pět minut před koncem Zahrádka zcela sám před naší bránou minul ideální centr Malého.

Ve druhé půli Slavoj většinou odolával nájezdům hostí, útočné akce se nedařilo dotáhnout k zakončení. Až minutu před koncem zpracoval Kubíkův pas Kavka, obešel protihráče a prostřelil gólmana hostí: 2:0!

Vyšehrad vyhrál všech šest dosavadních mistrovských utkání nové sezony, tedy tři v poháru a tři v divizi B. Svěřence trenérů Jaroslava Klímy a Milana Kopřivy čeká nyní v neděli 2. září dopoledne divizní utkání s Brozany. Pro diváky bude znovu připravena poločasová tombola.

Asistent Milan Kopřiva: „Kdo zápas viděl, mohl být s jeho úrovní spokojen. První půle byla vyrovnaná, pomohl nám vedoucí gól Babašty. Písek se představil jako silový mančaft a zpočátku nakopával balony, což nám moc nesedí. Ve druhé půli na nás soupeř zvýšil tlak, projevily se i předchozí absence některých našich hráčů. Bohužel nám nezahrála záloha, jak bychom si představovali. Konkrétně Michal Kočí má na daleko víc, než co hraje. Ale líbí se mi, že kluci alespoň v některých fázích zápasu konečně začínají plnit, co si řekneme: že nebudeme líní na krok, dostoupíme natěsno protihráče, nenecháme je rozehrát balon, i když pak někdy kombinace i koncovka váznou. Snad se to ještě zlepší. Postup v poháru je sice hezký, teď nás ale čeká důležitý nedělní zápas s Brozany. Jde o to, aby se soupeř přizpůsobil naší hře, ne naopak.“

Brankář Josef Prokeš: „Byl to zatím můj nejtěžší zápas za Vyšehrad. Třetiligový soupeř nás dostal pod tlak, ale zvládli jsme to, dali navíc dva góly a zaslouženě postoupili. Písek kopal výborně standardky, my jsme je ale pokryli. Byly tam i nějaké jejich střely těsně mimo, nějaké tyče a také jednou netrefili prázdnou bránu. Měli jsme dost štěstí, ale to k tomu patří.“

Autor první branky Radovan Babašta: „Balci mi posunul balon po lajně a už jsem pak mazal sám na bránu. Prostřelil jsem gólmana, zachytil to sice pravou nohou, ale nakonec to tam stejně padlo. Trochu se štěstím, ale to k tomu patří a už se těšíme na Teplice. Balci mi nahrál na gól už v sobotním zápase v Lovosicích, v neděli jsme pak nastoupili oba za juniorku, a tak jsem mu to vrátil. Teď mi znovu namazal na gól, takže v nejbližším zápase s Brozany je řada zase na mně.“

Autor druhé branky Tomáš Kavka: „Vidina zápasu s Teplicemi byla samozřejmě zajímavou motivačkou, chtěli jsme ovšem také prodloužit dobrou sérii v počátku sezony. Vyhráli jsme se štěstím, podali jsme ale bojovný výkon a postupujeme. Při druhém gólu jsem se rozhodl vzít odpovědnost na sebe a podařilo se, prostřelil jsem gólmana Písku na přední tyči.“

Kapitán Miroslav Hendrych: „Dokázali jsme využít naší výhody v podobě umělky a malého hřiště. Navíc jsme věděli, že soupeř má ze tří zápasů v ČFL jen bod, takže na tom není nejlépe. Je pravda, že hlavně ke konci zápasu jsme měli několik hluchých míst a soupeř prováhal tutové šance, možná nás i trochu přehrál fyzicky. Naštěstí jsme to však ustáli a vybojovali zaslouženou výhru 2:0, takže nás v příštím kole pravděpodobně čekají Teplice.“

Záložník Martin Kohout: „Přišel jsem na Vyšehrad právě z Teplic, takže se už teď na vzájemný souboj moc těším. Znám tam plno kluků, určitě proti nám nastoupí řada z těch, se kterými jsem byl v ročníku. Doufám, že jim to tady uděláme nepříjemné a pokusíme se o překvapení. Jinak v utkání s Pískem nám patřil první poločas a soupeři zase druhý. Zasloužil si vyrovnat, protože jsme polevili, nakopávali balony a neudrželi hru po zemi, což je naše největší síla. Vyhráli jsme se štěstím.“

Trenér Písku Jaroslav Kostka: „Pro nás je to určitě zklamání, protože jsme chtěli doma přivítat Teplice. Nehráli jsme však v plné sestavě, chyběli nám Jendruščák a Zušťák, to jsou zkušení fotbalisté, kteří by byli na hřišti znát. Navíc nám moc nezahrála záloha. Ve druhém poločase a hlavně ke konci utkání jsme měli velký tlak i velké šance, ale nedokázali jsme skórovat. Naopak po hloupých chybách jsme inkasovali.“

Slavoj Vyšehrad – FC Písek 2:0 (1:0)

Branky: 13. Babašta, 89. Kavka.

Střely na branku: 5:14. Střely mimo: 8:5. Rohy: 4:4. Ofsajdy: 2:3.

Rozhodčí: Pechanec – Štefan, Matějček. ŽK: Kubík, Budějský – Kohut, Pivoňka, Malý. Krejčí.

Diváci: 100.

Vyšehrad: Prokeš – Budějský, Hendrych, Nosek, Kubík – Kohout, Houdek (57. Wulkan), Kočí, Babašta – Balcárek (75. Baratynskyy), Kavka. Na lavičce byli ještě připraveni brankář Stoupa a Vrána. Trenér Jaroslav Klíma.

Písek: Krch – Šlehofer, Pivoňka, Kohut, Janů – Březina (46. Zahrádka), Mašát, Malý, Šťastný – Šimonovský (64. Chytrý), Krejčí. Trenér Jaroslav Kostka.

Střelci branek A-týmu (divize + Pohár České pošty):

6 – Kavka (z toho 4 v poháru)

3 – Babašta (1 v poháru)

2 – Budějský (1 v poháru)

1 – Jiráň (v poháru), Švehla (v poháru), Švejda (v poháru), Wulkan, Zachariáš

Nahrávači na góly (divize + Pohár České pošty):

3 – Nosek (z toho 2 v poháru)

2 – Balcárek (1 v poháru), Baratynskyy (1 v poháru), Kočí (1 v poháru), Kohout

1 – Budějský (v poháru), Jiráň (v poháru), Kavka (v poháru), Kubík (v poháru), Švehla (v poháru)

Dosavadní zápasy Vyšehradu v nové sezoně

Vyšehrad – Benešov 2:1 (0:0) Pohár České pošty, předkolo. Branky: Švejda a Jiráň.

Vyšehrad – Rokycany 5:1 (2:0) Pohár České pošty, 1. kolo. Branky: Kavka 3, Švehla, Budějský.

Úvaly – Vyšehrad 1:3 (1:0) Divize B, 1. kolo. Branky: Wulkan, Babašta, Kavka.

Vyšehrad – Český Brod 2:0 (2:0) Divize B, 2. kolo. Branky: Budějský, Kavka.

Lovosice – Vyšehrad 0:2 (0:1) Divize B, 3. kolo. Branky: Zachariáš z pen., Babašta.

Vyšehrad – Písek 2:0 (1:0) Pohár České pošty, 2. kolo. Branky: Babašta, Kavka.

Slavoj Vyšehrad v poháru

1984/85: 1. kolo Vyšehrad – Mladá Boleslav 1:5 (0:1)

1985/86: 1. kolo Uhelné sklady – Vyšehrad 3:1 (1:0)

1986/87: 1. kolo Říčany – Vyšehrad 1:0 (1:0)

1987/88: 1. kolo Vyšehrad – Montáže Praha 3:2 (0:2), 2. kolo Most – Vyšehrad 6:0 (1:0)

1988/89: předkolo Kročehlavy – Vyšehrad 5:3 (3:2)

1989/90: 2. kolo Vyšehrad – Neratovice 2:3 (0:0)

1990/91: 2. kolo Vyšehrad – Motorlet 1:4

1991/92: nezúčastnil se

1992/93: nezúčastnil se

1993/94: nezúčastnil se

1994/95: nezúčastnil se

1995/96: nezúčastnil se

1996/97: 1. kolo Benešov – Vyšehrad 1:1 (1:1), na penalty 4:2

1997/98: předkolo Benátky nad Jizerou – Vyšehrad 2:3 (0:2), 1. kolo Neratovice – Vyšehrad 3:0 (1:0)

1998/99: nezúčastnil se

1999/00: nezúčastnil se

2000/01: nezúčastnil se

2001/02: nezúčastnil se

2002/03: 1. kolo Vyšehrad – Sparta Krč 0:2 (0:1)

2003/04: 1. kolo Vyšehrad – Kolín 0:1 (0:1)

2004/05: 1. kolo Vyšehrad – Xaverov 1:3 (1:2)

2005/06: 1. kolo Vyšehrad – Chomutov 1:1 (0:0), na penalty 2:3

2006/07: 1. kolo Vyšehrad – Kolín 0:3 (0:3)

2007/08: 1. kolo Ovčáry – Vyšehrad 0:3 (0:1), 2. kolo Vyšehrad – Dukla Praha 0:3 (0:0)

2008/09: 1. kolo Klatovy – Vyšehrad 0:2 (0:1), 2. kolo Vyšehrad – Viktoria Žižkov 2:1 (0:0), 3. kolo Vyšehrad – Hradec Králové 0:2 (0:1)

2009/10: 1. kolo Řevnice – Vyšehrad 1:0 (0:0)

2010/11: 1. kolo Hořovicko – Vyšehrad 4:2 (0:1)

2011/12: předkolo Štěchovice – Vyšehrad 1:2 (0:1), 1. kolo Vyšehrad – Hořovicko 2:1 (2:1), 2. kolo Vyšehrad – Převýšov 1:3 (1:1)

2012/13: předkolo Vyšehrad – Benešov 2:1 (0:0), 1. kolo Vyšehrad – Rokycany 5:1 (2:0), 2. kolo Vyšehrad – Písek 2:0 (1:0), 3. kolo Vyšehrad – Horní Měcholupy/Teplice

PŘÍŠTÍ KOLO

Sobota 20.07.2019

• 17:00 Prostějov - Muži"A"

Vyšehrad měl v tomto utkání od začátku územní převahu, do vedení ale šel až po půlhodině hry z penalty. Do té doby neproměnili naši hráči tři gólové šance. Ve 30., min. byl však faulován ve vápně domácích Stýblo a Molodci z penalty se nemýlil: 0:1! To byl také výsledek prvního poločasu.

Šest minut po změně stran se po autovém vhazování Zdobnického dostal k míči Stýblo a nezaváhal: 0:2! Trvalo jen pět minut a situace se „v bleděmodrém“ opakovala: znovu aut Zdobnického, znovu náběh Stýbla a přesná koncovka: 0:3!

V 64. min. kombinaci Zdobnického a Vu zdárně zakončil kapitán Coufal: 0:4! A v 76. min. z přihrávky Zdobnického dal pátý gól Vu: 0:5!

Tento stav byl na ukazateli skóre ještě deset minut před koncem, mladí šemíci pak ale polevili a dovolili domácím dva „slepené“ góly. Trutnov korigoval díky trefám dvou střídajících hráčů v 81. min. překonal Pospíšila Kulda a v 82. min. Borovski. Zápas tak skončil 2:5 a naše U 16 si připasala druhé vítězství venku v této sezoně – to první bylo koncem srpna v Ostré,

V sobotu 23. března naše U 16 přivítá na Vyšehradě „sedmnáctku“ Vlašimi a půjde o souboj 11. s 10. místem tabulky, které od sebe dělí jen tři body. Zápas má výkop čtvrt hodiny po poledni.

Trenér U 16 Zdeněk Jaroš: „Utkání v Trutnově jsme měli od začátku ve své moci. Až deset minut před koncem, kdy už jsme vedli 5:0, jsme polevili a dvakrát inkasovali.“

U 17: MFK Trutnov – Slavoj Vyšehrad B 2:5 (0:1)

Česká divize U 17 (skupina C), hráno v sobotu 16. března 2019. Branky: 81. Kulda, 82. Borovski – 51. a 56. Stýblo, 31. Molodci z pen., 64. Coufal, 76. Vu. Rozhodčí: Vít – Turek, Beránek. ŽK: Taláb, Pavelka – L. Toman, Coufal, Vu. Diváků: 40.

Trutnov U 17: Laštovka – Gnol, Ondráček (36. Borovski), Macela, Volman – Taláb (65. Kulda), Hetflejš (65. Valeš), Sapár, Klejna (30. Pavelka) – Rohrbacher, Červený (30. Bednář). Trenéři Tomáš Cerman, Aleš Starý a Petr Vlach.

Vyšehrad U 16: Pospíšil – Mareš, Molodci, L. Toman, Nováček (46. R. Mamudov) – Fait – Zdobnický, Stýblo, Coufal, Vodička – Vu. Trenér Zdeněk Jaroš.